تایل کچی یا همان دیوار کاذب جدیدترین مصالح ساختمانی است. این محصول به صورت آماده می باشد که نیاز به تخصص زیادی برای نصب ندارد. این تایل ها مزایا و خصوصیات فوق العاده ای دارند که یکی از آنها مقاوم بودن در برابر رطوبت، آتش و ضربه است. فروشنده تایل گچی انواع این محصول را با قیمتها و تنوع بالایی در کشور پخش می کند تا مشتریان بتوانند نیاز خود را در صنعت ساختمان برطرف سازند.

بزرگترین فروشنده تایل گچی مقاوم دیواری در کشور

قیمت تایل گچی طرح دار در شیراز

قیمت تایل گچی طرح دار در شیرازتولید تایل گچی امروزه به عنوان یک سقف کاذب از اهمیت بالایی برخوردار است.‌ این محصول در متریال های گوناگونی وارد بازار می شود که می توان در ابعاد دلخواه و مورد نیاز آن را تهیه کرد.

یک نمونه از تایل ها که زیبایی خاصی دارند و استقبال آنها در بازار بیشتر است، مدل طرح دار می باشد که با اشکال متفاوتی توسط تولید کنندگان ارائه می شوند.

قیمت تایل گچی طرح دار در شیراز همیشه در حال تغییر است، چون هر کدام از آنها دارای خصوصیاتی هستند که نسبت به هم فرق می کنند. عوامل و خصوصیاتی که می تواند روی قیمت ها تاثیر گذار باشد نظیر:

  • نوع طرح
  • شکل تایل
  • کیفیت تایل
  • نحوی تولید
  • برند تولید شده
  • اندازه و ابعاد
  • ضخامت محصول

پس، نمی توان قیمت دقیق آنها را مشخص کرد. اما، بطور کلی تایل هایی که کیفیت بهتری دارند و از طرح جدیدتری برخوردارند با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

امروزه، حتی تورم و رکود اقتصادی هم می تواند باعث بالا و پایین رفتن قیمت این محصولات شود‌. چون، مواد اولیه ای که برای تولید تایل استفاده می شود قیمت بیشتری دارد، لذا این امر تاثیر بسزایی بر قیمت خود تایل تولید شده خواهد داشت.

از نمونه های طرح دار بیشتر برای موارد خاصی مثل سقف کاذب کناف بکار می رود. یکی از خصوصیات خوب این تایل طرح دار، جلوگیری از خروج صدا است که این ویژگی باعث شده تا از این محصول استفاده فراوانی شود.

این محصول نه تنها در منازل، بلکه در مکان های اداری و تجاری هم استفاده می شود، چون می تواند زیبایی و نمای خاصی به فضا و محیط دهد.

در حال حاضر، می توان خرید این صفحات را از فروشگاه معتبر و عمده انجام داد تا برایتان به صرفه باشد و بتوانید قیمت های کمتری را صرف تهیه تایل کنید.

شما می توانید با خرید اینترنتی قیمتها را کاهش دهید و از هزینه های اضافی آن خودداری کنید و انواع تایل های طرح دار زیبا و شیک را با قیمت های کمتر از بازار بدست آورید.

پرفروش ترین نوع تایل گچی دیواری نزد مشتریان

پرفروش ترین تایل گچی دیواری آنهایی هستند که دارای طرحی جدید می باشند و تنوع زیادی در قیمت و کیفیت دارند. تایلی که برند معتبری داشته و از کیفیت بالایی برخوردار باشد، معمولا نسبت به نمونه های دیگر طرفدار بیشتری دارد و فروش آن هم بهتر است.

چون، هر مشتری دوست دارد محصولی را انتخاب کند که طول عمر بالا و دوام خوبی داشته باشد تا بتواند به نحو احسنت از آن استفاده نماید.

همچنین، اگر تایل گچی دیواری شیک و بروز باشد، می تواند نمای بهتری به ساختمانها دهد. در بازار فروش، نمونه ها و مدل های زیادی از این محصول وجود دارد که مشتریان می توانند در خرید و انتخاب شیکتر آن، از مشاوران فروش کمک بگیرند تا بتوانند برندی معتبر و درجه یک را سفارش دهند.

تایل های دیواری حتی می توانند در بین کابینتها هم نصب شوند و دکور آشپزخانه را زیباتر سازند. این محصول در دو نوع ساده و پوشش دار هستند که بیشتر افراد سعی می کنند از نوع پوشش دار استفاده کنند که پاک کردن آنها راحتتر از بقیه می باشد.

این صفحات گچی در هر قسمت می توانند اجرا شوند و برای نصب آنها از تیم کمتری کمک گرفته می شود، چون نه به جوشکاری نیاز دارد و نه سیمان و فولات. زیرا خودش یک دیوار آماده و شیک است که کاربرد بالایی در این امر دارد.

تایل گچی باکیفیت و مرغوب پایداری رنگ بالایی دارند و به هیچ وجه رنگ اولیه ی خود را از دست نمی دهند که این امر می تواند زیبایی آنها را چند برابر کند.

هر چه محصول زیبایی بهتری داشته باشد می تواند نظر مشتری را بیشتر جلب کند و اشتیاق آن را نسبت به خرید افزایش دهد.

بهترین مراکز خرید و فروش تایل گچی ارزان قیمت در مشهد

بهترین مراکز خرید و فروش تایل گچی ارزان قیمت در مشهدامروزه، خرید و فروش تایل گچی در مشهد و شهرهای دیگر ایران با شرایط و روشهای گوناگونی انجام می شود که مشتریان می توانند با مراجعه به معتبرترین مرکز برای تهیه این محصول اقدام کنند.

همانطور که گفته شد، تنوع در قیمت این صفحات بسیار زیاد است و مشتریان در هنگام خرید با قیمت های مختلفی رو به رو می شوند.

اما، خوشبختانه روشهای خرید هم تغییر کرده است که می توان با قیمت های کمتر و ارزانتر هم این محصول را بدست آورد.

این نمایندگی یکی از بهترین مراکز تایل گچی است که به فروش انواع تایل ساده، پوشش دار، طرح دار و … می پردازد و تنوع بی نظیری را در زمینه کیفیت و نوع محصول دارد.

فروش این تایل ها از سایت پیش رو به صورت غیر حضوری و مستقیم انجام می گیرد که این امر می تواند هزینه های اضافی را کاهش دهد تا مشتریان بتوانند در هر منطقه که هستند برای تایل ارزان قیمت اقدام کنند.

پخش این محصول به سراسر کشور امکانپذیر است و خریداران می توانند از دغدغه های خرید حضوری رهایی پیدا کنند و سفارشات عمده خود را آنلاین انجام دهند.

کیفیت بالا از مهمترین اولویتهایی است که این فروشگاه در نظر می گیرد و همیشه محصولاتی استاندارد را با بسته بندی مناسب در اختیار مشتریان می گذارد تا بتواند نظر آنها را جلب کرده و رضایتشان را بدست آورد.

با خرید مستقیم می توانید تایل های سفارش داده شده را درب منزل با مبلغ کمتر در مدت کوتاهی تحویل گیرید و تضمین کامل از مرغوبیت آنها داشته باشید.

واردات انواع تایل گچی سقف کاذب در ایران

تایل محصولیست که امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است و کاربرد زیادی در بخش ساختمان سازی دارد. تایل گچی بهترین و پرفروش ترین نوع این محصول می باشد که خود شامل انواع گوناگونی است.

این محصول ویژگی ها و مزایای زیادی دارد و از مهمترین کاربرد آن برای سقف کاذب می باشد که در تولید از آن استفاده می شود. انواع تایل گچی در بازار فروش نظیر:

  • تایل کچی با روکش آلومینیوم
  • تایل کچی با روکش پی وی سی

این محصول با دو روکش تولید می شود که هر کدام خصوصیات متفاوتی دارند‌. تایلی که روکش آلومینیوم دارد برای مقاوم شدن سقف کاذب در برابر رطوبت بکار می رود و برای داشتن نمای خوب نیاز به رنگ آمیزی دارد.

اما، تایل پی وی سی از نظر زیبایی و رنگ چیزی کم ندارد و می تواند بهترین انتخاب باشد تا از آن برای سقف کاذب استفاده کنید. این نوع تایل قابلیت تمیز شدن آسانی دارد که همین ویژگی آن را برتر می سازد.

واردات انواع تایل به کشور ایران هر ساله با تنوع بالایی انجام می شود، چون امروزه بیشتر افراد برای سقف زدن ساختمان خود از نوع کاذب استفاده می کنند که نیاز اساسی به تایل دارند. پس، باید برای تامین شدن نیاز جامعه در زمینه این محصول واردات انجام شود تا مشتریان بتوانند به بهترین نمونه برسند.

تایل ها برندهای گوناگونی دارند و با طرحها و رنگهای متنوعی وارد ایران می شوند که حتی می توان آنها را با کیفیت های مختلف تهیه کرد.

تایل هایی که وارد ایران می شوند از درجه کیفیت بالایی برخوردارند و می توانند نقش بسزایی در سقفها داشته باشند. واردات تایل گچی سقف کاذب با شرایط گوناگونی انجام می گیرد و این محصول قیمت های متفاوتی دارد که مشتری می توان با توجه به توان مالی خود آن را خریداری نماید.

معرفی پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت ( MR )

معرفی پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت ( MR )پانل یک صفحه است که دو طرف آن با روکش پوشیده شده و تولید آن با گچ و کاغذ صورت می گیرد. گچی که در داخل این پانل قرار دارد، بسیار مرغوب و مقاوم است که حتی با رطوبت هم خراب نمی شود. همچنین، کاغذ آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و می تواند در برابر رطوبت مقاومت زیادی داشته باشد.

رنگ پانل ها بیشتر سبز است و دارای برندهای مختلفی می باشند که می توانند با کیفیت های متفاوت وارد بازار شوند. این صفحه ها کاربرد زیادی در ساختمان سازی دارند و می توانند به عنوان یک سقف و استفاده شوند.

از پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت ( MR ) می توان در آشپزخانه ها، حمام و توالت ها استفاده کرد که بهترین سقف برای این مکان به حساب می آید، چون این محیط ها بیشتر در معرض رطوبت هستند که این صفحه روکش دار می تواند نقش بسزایی داشته باشد و برای این فضاها مناسب باشد.

پانل ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که یکی از آنها داشتن طول عمر بالاست که سالها می توانند با کیفیت اولیه مورد استفاده قرار گیرند.

این محصول امروزه حتی در رستورانها، هتلها و مکان های دیگر هم بکار می رود که مشتری آن را بسته به کاربردش تهیه می کند. پانل ها ابعاد گوناگونی دارند و حتی نوع آنها فرق می کند.

این صفحه در پالت بسته بندی می شود و در هر بسته تعداد مشخصی قرار می گیرد که قیمت های مختلفی هم دارند.

ضخامت در این پانل ها متفاوت است و در ضخامت های کم و زیاد تولید می شوند که می توان آنها را با توجه به این مورد تهیه کرد. 

از پانل ها به عنوان دیوار داخلی و خارجی ساختمانها هم استفاده می گردد و این امر باعث شده تا این محصول استقبال ویژه ای در ایران داشته باشد.

معرفی پانل روکش دار گچی12.5MR 1200*2500

پانل گچی روکش دار MR یکی از پانل هایی است که در دیوارها و سقف ساختمان بکار می رود. این پانل دارای ضخامت 12.5 می باشد که مزایای زیادی برای ساختمانها دارد.

در واقع نام دیگر این پانل، گچبرگ است، چون هسته آن از گچ می باشد. این محصول وزن سبکی دارد و از خاصیت های خوبش داشتن انعطاف پذیری بالاست که می توان به راحتی آن را جا به جا کرد.

پانل روکش دار کچی در مقابل زلزله مقاوم است و فرو نمی ریزد و می تواند محافظ ساختمان باشد. این پانل اتصالات درجه یک و با کیفیتی دارد که با رعایت قوانین ایمنی ساخته شده اند و دارای استاندارد بین الملل می باشند.

معمولا برای نصب این کچبرگ ها نیاز به جوشکار نیست، چون نصب آسانی دارد که می توان با سرعت بالا و عملکرد عالی این پنل را اجرا نمود.

طراحی این پانلها بسیار دقیق و مناسب است، از این رو بهتر می توان آن را برش داد و از آن استفاده کرد. سیستم های ساختمانی زیادی وجود دارد که این محصول از هر لحاظ بهتر از آنها می باشد، زیرا اگر سالها بعد از استفاده مداوم دچار خرابی شد، می توان به راحتی آن را ترمیم کرد و به حالت اول برگرداند.

این پانل علاوه بر این ویژگی و مزایا، از عایق حرارتی بسیار بالایی برخوردار است و هنگام اجرا، فضای کمتری را نسبت به سیستم های دیگر اشغال می کند. همچنین، صداها از این دیوار عبور نمی کند، چون عایق صوتی آن بالاست.

در کل، پانلها را می توان به هر جهتی فرم داد و حتی زمانی که می خواهید از منحنی و خطوط استفاده کنید، این محصول به خوبی امکان فرم دهی را برایتان فراهم می سازد که حتی می توانید با آنها دکورهای چند طبقه را در خانه هایتان درست کنید.

گچبرگ یا صفحات روکشدار گچی مقاوم در برابر رطوبت و آتش

گچبرگ یا صفحات روکشدار گچی مقاوم در برابر رطوبت و آتشگچبرگ یا صفحات روکشدار کچی در برابر آتش و رطوبت مقاوم هستند و در ضخامتها و ابعاد مختلفی تولید می شوند.

این محصول در ساخت و ساز بالاترین کاربرد را دارد، برای همین استفاده آن در ایران بسیار زیاد شده است، چون هم تنوع در آن زیاد است و هم خصوصیاتی که دارد در سیستم های دیگر ساختمانی نمی توان مشاهده کرد.

به طور مثال، خانه هایی که قدیمی هستند و نیاز به بازسازی دارند، لازم نیست که کل خانه را خراب کنیم، چون این صفحات می توانند خرابیها را پوشش دهند و منازل را نو و جدید سازند.

کچبرگ ها حتی در روزهای بارانی هم می توانند مقاومت بالایی داشته باشند و ایجاد رطوبت نمی کنند. همچنین، در مقابل حرارت زیاد مثل آتش هم می توانند دوام بالایی داشته باشند.

این صفحات بعد از خراب شدن قابل بازیافت هستند و بیشتر از مصالح ساختمانی دیگر بکار می روند. زمانی که می خواهیم از آنها استفاده کنیم نخاله های کمی دارند که باعث می شود هزینه هایی مثل نظافت، حمل، بارگیری مصالح و … کاهش پیدا کند.

با استفاده از این پانلها ساختمانها از هر نظر ایمن هستند و می توان با هزینه های کمتری آنها را با توجه به فناوری روز ساخت و یا ترمیم نمود.

خوشبختانه، هر ساله در تنوع تایل مقاوم آتش افزوده می شود که مشتریان می توانند با توجه به نیازشان بهترین نوع آن را خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید