تایل گچی در سقف کاذب کاربرد دارد. این تایل باعث زیبایی هرچه تمام تر تایل های گچی می شود. این تایل ها با کیفیت بسیار مطلوبی در کشور تولید می شوند و شما کی توانید به راحتی انواع مختلف آن را تهیه کنید. در مقاله زیر همه چیز در مورد خریداران تایل گچی و عمده فروشی تایل گچی ساده توضیح داده شده است پس با ما همراه باشید. 

بزرگترین خریداران عمده تایل گچی سقف کاذب در کشور

تفاوت تایل گچی و پی وی سی در چیست؟

تفاوت تایل گچی و پی وی سی در چیست؟تایل های گچی ساده دارای سوراخ و بدون جذب صدا نیستند و در انواع مختلف بدون روکش و باروک در دسترس هستند. تایل های بدون روکش به رنگ سفید ساده و یا رنگی موجود است. تایل گچی نوع خاصی از تایل است که بیشتر برای دیوارهای کاذب استفاده می شود و از ساخت سقف کاذب استفاده می شود.

این امر به این دلیل است که می توان از تایل در مکان هایی با رطوبت استفاده کرد، آنها با روکش آلومینیومی یا روکش PVC پوشیده شده اند. همانطور که از نام آن پیداست، ماده اولیه گچ است.

استفاده از تایل های گچی نسبت به سایر مصالح ساختاری از مزایای بسیاری برخوردار است به شرح زیر است: 

  • محل نصب بسیار ساده
  • عایق صوتی و جلوگیری از سر و صدای 
  • تنوع رنگ ها و طرح ها 
  • امکان استفاده از فضا بلافاصله پس از نصب 

تایل گچی آکوستیک نوع خاصی از تایل های گچی است. این تایل ها معمولاً به صورت مشبک در کارخانه تایل گچی تولید می شوند و قسمت پشتی آنها از پشم شیشه پر شده است، دلیل این امر این است که در آنها سوراخی وجود دارد که وظیفه جذب صدا را بر عهده دارد و در نتیجه مانع از فرار صدا می شود. تایل های اکوستیک معمولاً از زیبایی خاصی برخوردار هستند و طرح مش آنها معمولاً به شکل منطقی و نامنظم یا مربعی است که ظاهری زیبا به آنها داده است.

این نوع تایل معمولاً برای اجرای سقف ها استفاده می شود، این محصول معمولاً برای استتار استفاده می شود. از منظر نامناسب و مشکلات ظاهری در پشت بام استفاده می شود. تایل های سقفی در بازار در انواع مختلفی موجود است، اما مدل های تخم مرغی و ساده محبوبیت بیشتری دارند.

تایل های سقفی با روکش آلومینیومی یا روکش PVC ارائه میشوند، انواع روکش دار دارای عایق صوتی، رطوبت و گرما و همچنین امکان شکستن و خراشیدن تخته هستند. در ادامه این مقاله انواع تایل های موجود در بازار را برای شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

بزرگترین کشورهای تولیدکننده تایل گچی دیواری و سقفی در جهان

بسیاری از کشورها به دلیل افزایش استفاده از این تایل ها، تولید تایل های سقفی گچی را آغاز کرده اند. تایل سقفی گچی با روکش PVC (تایل سقفی گچی با روکش PVC) یک پانل گچی برش خورده است که برای پوشش سقف ساختمانها استفاده می شود. ابعاد معمول برای هر تایل سقفی یک قالب مربعی با اندازه 59.5 سانتی متر در هر طرف است.

از آکوستیک اغلب در ساختمان هایی مانند سینما، آمفی تئاتر، بانک ها و دفاتر کار استفاده می شود. در صورت استفاده از لایه ای از پشم در قسمت پشت تایل، میزان جذب صدا به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. ویژگی اصلی تایل های آکوستیک ظرفیت جذب صوتی زیاد آنها است.

تایل های پوششی این تایل ها از پشم چوب طبیعی و پودر منیزیت ساخته شده اند که با آب مخلوط شده و تقویت می شوند. این تایل ها از استحکام بالایی در برابر شوک های مکانیکی برخوردار بوده و همچنین در برابر رطوبت مقاوم هستند، قابلیت رنگ آمیزی و جذب صدا را دارند و برای ورزش های صوتی، فضاهای آموزشی، آمفی تئاتر، استخر، ساختمان های اداری و غیره بسیار مناسب هستند.

این محصولات به دلیل داشتن سطح و بافت زیبا و همچنین قابلیت رنگ آمیزی، به معماران و طراحان داخلی این امکان را می دهند تا فضاهای بسیار زیبایی را در طیف های مختلف رنگ ایجاد کنند.

قیمت تایل گچی اصفهان در بازارهای تهران

قیمت تایل گچی اصفهان در بازارهای تهرانقیمت تایل گچی بسیار متفاوت است. بازارهای تهران تایل های گچی تولید شده در شهرهای دیگر از جمله تایل های گچی اصفهان را توزیع می کنند. تایل های گچی بدون هیچ سوراخ و خاصیت جذب صدا ندارند و در دو نوع بدون پوشش و روکش ارائه می شوند. تایل های بدون پوشش ساده هستند یا رنگ سفید موجود است.

تایل های با روکش PVC (روی تایل ها) دارای یک سطح نهایی زیبا هستند. مزیت ویژه چنین تایل ها امکان تمیز کردن آنها است. تایل های روکش دار با روکش آلومینیومی در قسمت پشتی قابل استفاده در مکانهایی است که احتمال تعرق و ریزش آب در قسمت پشت تایل وجود دارد. تایل های گچی طرح دار در سقف های کاذب شبکه کناف استفاده می شود.

این نوع تایل ها در چهار طرح مختلف تولید و عرضه می شوند و تولید این نوع تایل با روکش آلومینیومی در قسمت پشتی امکان پذیر است. تایل های طرح دار با روکش پی وی سی از سطح زیبایی نهایی برخوردار هستند. مزیت ویژه چنین تایل ها این است که نیازی به نقاشی ندارند و تمیز کردن آنها آسان است، بنابراین سرعت کار افزایش می یابد. 

امروزه استفاده از متریال های مختلف برای ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی موجب تغییر چشمگیر در این منطقه شده است. در این میان تایل های سقفی یکی از انواع این مواد است که می توان گفت نوعی سقف کاذب است. زیبایی و شیک بودن این ماده باعث شده تا در حال حاضر از آن استفاده گسترده ای شود.

بازرگانی فروش انواع تایل گچی حصیری ارزان قیمت

انواع تایل گچی صادراتی و تایل گچی حصیری فروش زیادی و از طریق سایت ها دارند و می توانید آنها را با قیمتی مناسب و با کیفیت خوب تهیه کنید. تایل گچی پیچیده شده با طرح حصیری خاصیت جذب صدا را ندارد و هیچ سوراخی در سطح آن وجود ندارد.

ویژگی منحصر به فرد آن تمیز کردن آسان است. عرضه این محصول pvc ضد الکتریسیته است یا به عبارت دیگر روکش شده است. چرا این محصول یکی از انواع پرفروش است؟ این محصول پرفروش ترین تایل از انواع ساده است. به دلیل پوشش های آلومینیومی و PVC مورد استفاده در تولید آن، این نوع ها دارای خاصیت ضد آب بوده و قابل شستشو هستند.

لایه ها با استفاده از چسب مخصوص روی هسته گچی تایل لمینیت می شوند. این محصول به خوبی با انواع شرایط آب و هوایی سازگار است. سبک بودن این محصول باعث می شود کل سقف سبک شود و به همین دلیل در شرایط زلزله خسارت زیادی به آن وارد نمی شود.

از طرف دیگر به دلیل طراحی خاص خود می توان به راحتی در ساختار شبکه سقف های کاذب آرمسترانگ مونتاژ کرد. استفاده از این محصول در سالن های عمومی و بزرگ مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. امکان تعویض ساده هزینه ساخت شبکه را کاهش می دهد.

پوشاندن فضای نصب و کابلهای برق در این نوع سقف آسان است. بر روی ساختار سقف کلیک کنید با استفاده از این تخته گچی حصیری یکی از بهترین گزینه ها در اجرای انواع دکوراسیون داخلی است. امروزه به دلیل اهمیت زیادی که به زیبایی و دکوراسیون فضاها داده می شود، طبیعتاً مشاهده می شود که مواد مختلفی برای ساخت و ساز ساختمانها توسط شرکت های ساختمانی تهیه می شود.

در ضمن، تایل های سقفی که به عنوان نوعی سقف کاذب در نظر گرفته می شوند، بسیار مفید هستند و در انواع مختلف با مواد مختلف تولید و عرضه می شوند. این سقف ها معمولاً در سایزهای 60 در 60 استفاده می شوند که در ظاهر سقف ها نقش بسیار مهمی دارند.

تایل گچی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

تایل گچی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟تایل گچی یکی از انواع تایل ها است و یکی از برجسته ترین سقف های کاذب تایل گچی تزئینی است که در قسمت پشت تایل در قسمت آلومینیومی تایل قرار داده شده تا مقاومت تایل در ورود آب به مکانها و امکانات مرطوب افزایش یابد.

این صفحات در انواع دیگر مانند PVCC باروک ساده، دایره ای، سوراخ دار مربع و بدون پوشش تولید و به بازار عرضه می شوند. وی خاطرنشان کرد: پس از نصب و احتمال جلوگیری از خروج صدا از محیط، وی اظهار داشت. تایل های گچی رنگ و پوشش های متنوعی دارند.

تخته های گچی آکوستیک صدا را از طریق سوراخ های تعبیه شده در آنها یا مواد مختلفی که صدا را به بالای سقف جذب می کنند، هدایت می کنند و در نتیجه، از صدای خروجی صدا به سمت خارج جلوگیری می کند و احتمال انتقال صدا را بسیار کاهش می دهد. انواع مختلفی از طرح های گچی، رنگ ها و مدل های موجود در بازار وجود دارد. در ادامه این مقاله انواع تایل های موجود در بازار شم را معرفی خواهیم کرد. ما را دنبال کنید. 

این تایل ها با روکش های سفید رنگی یا ساده و بدون روکش موجود است. تایل های نقاشی شده از این نوع شبیه به تایل های ساده هستند، اما با آکریلیک سفید و ضد باکتری رنگ شده اند و این سازه را روی سقف و دیوار کاذب نصب می کنند. غلط مانع از رشد میکروارگانیسم ها و میکروب ها در محیط می شود و از نظر هزینه گزینه مناسبی برای ساخت سقف شبکه کاذب است. 

تایل گچی انواع و ویژگی های آن

انواع مختلفی از تایل های گچی وجود دارد. انواع مختلفی از تایل های گچی در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد. در ادامه این مقاله انواع تایل های موجود در بازار شم را معرفی خواهیم کرد. ما را دنبال کنید. این تایل ها با روکش های سفید رنگی یا ساده و بدون روکش موجود است.

تایل های نقاشی شده از این نوع شبیه به تایل های ساده هستند، اما با آکریلیک سفید و ضد باکتری رنگ شده اند و این سازه را روی سقف و دیوار کاذب نصب می کنند. غلط از رشد میکروارگانیسم ها و میکروب ها در محیط جلوگیری می کند و از نظر هزینه گزینه مناسبی برای ساخت سقف شبکه کاذب است.

تایل های با روکش آلومینیومی از این نوع تایل ها دارای رطوبت زیادی در مکان ها یا امکانات هستند و لوله ها نیز در زیر آنها قرار می گیرند، این نوع تایل های گچی در مقایسه با انواع دیگر این محصول از پایداری BB برخوردار است. آنها شتر هستند. تایل های فلزی از این نوع تایل ها دارای پوشش آلومینیومی با پشم گوسفند سیاه هستند.

برای نصب این محصول باید از سپر استفاده کنید. روی این محصول سوراخ های دایره ای وجود دارد. استفاده از آن بسیار حائز اهمیت است، این محصول از رنگ پذیری بالایی و جذب صوتی بسیار مطلوبی برخوردار است و در امکانات ورزشی، آمفی تئاتر و استخرها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مقایسه تایل گچی و تایل تخم مرغی

مقایسه تایل گچی و تایل تخم مرغی تایل گچی در صورت آسیب رساندن به تایل ها، نیازی به انجام عملیات تعمیر یا ترمیم نیست و فقط با برداشتن و تعویض تایل ها، این آسیب از بین می رود.

حذف عملیات نقاشی، دسترسی آسان به فضای نصب: با توجه به اینکه تایل به دلیل وزن آنها، سقف ها فقط در داخل شبکه تعلیق می شوند و امکان دسترسی سریع و آسان به فضای نصب در پشت سقف کاذب توسط از بین بردن تایل ها این ویژگی حفظ تسهیلات را در حین بهره برداری از ساختمان بسیار آسان می کند.

طرح تایل گچی روکش دار طرح تخم مرغی از سطح زیبایی برخوردار است. هنگام استفاده از تایل تخم مرغی، نگران تمیز کردن آنها نباشید، زیرا آنها به راحتی تمیز می شوند و مانند روز اول تمیز خواهند بود.

این مدل تخم مرغی دارای هسته گچی و یک پوشش آلومینیومی در سطح پشتی و یک پایه فونداسیون است. با داشتن این ویژگی ها، این محصول دارای خواص ضد آب، حرارتی و مقاوم در برابر زلزله است.

ویژگی ها این محصول چیست؟ تایل های گچی به دلیل تحمل به راحتی در ساختار سقف های مش مش کاذب نصب می شوند. هندسه ابعاد سازه و ابعاد تایل ها به راحتی حاصل می شود. این محصول به دلیل وزن کم، بار زیادی روی سقف اصلی نمی گذارد. وزن صفحه روکش دار گچی مورد استفاده در سقف کاذب به شبکه آن و از طریق آن به سقف اصلی منتقل می شود.

انتقال وزن از طریق چوب لباسی به سقف اصلی اعمال می شود. همچنین به دلیل سرعت بالای نصب آن می توان به راحتی در مکان های مختلف استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این سقف ها می توان به مقرون به صرفه بودن آن، پنهان کردن نمای نامطلوب سقف، امکان تعبیه نور پنهان در آن، تنوع بی نظیر در مواد و رنگ، در فضای مسکونی و اداری و مانند آن نصب کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید