تایل های گچی همان صفحات از پیش ساخته شده گچی هستند که، در قطعات مختلف ساخته شده و دارای پوشش پی وی سی هستند. در واقع فروش عمده تایل گچی در ایران نیز وجود دارد، و بسیاری از نمایندگان فروشگاه های گچی ، فروش عمده نیز انجام می دهند.

برای خرید تایل دیواری کلیک کنید.

بزرگترین بازار فروش عمده تایل گچی در ایران

تولید و پخش انواع تایل گچی 60در 60 روکش دار در سراسر کشور

تولید و پخش انواع تایل گچی 60در 60 روکش دار در سراسر کشورتایل های گچی که همان صفحات گچی از پیش ساخته شده هستند و به عنوان گچبرگ نیز معروف هستند در ابعاد ۶۰ در ۶۰ بیشترین فروش را دارند. در واقع تولید کنندگان  تایل گچی پخش انواع تایل گچی را نیز در سطح بازار عرضه می کنند.

تایل های گچی انواع مختلفی دارند که هرکدام از آ ها برای سقف های کاذب، دیوار های جدا کننده، و ….. قابل استفاده هستند.

موارد استفاده تایل گچی عبارت اند:

  • به عنوان سقف کاذب می توان از آنها استفاده کرد.
  • برای نمای داخلی خانه ها کارایی دکوراتیک دارد.
  • بعضی از این تایل های گچی عایق های ضد صوتی می باشند و برای جلوگیری از آلودگی های صوتی می توان از آنها استفاده کرد.
  • عایق های حرارتی در بعضی از این تایل ها نصب شده است، و امنیت بالایی دارند.
  • بعضی از محیط های مربوط که نیازمند تایل های ضد رطوبت هستند می توانند از تایل های آلمینومی استفاده کنند.
  • تایل های پی وی سی در طرح های مختلف وجود دارند که می توان آنها را برای طراحی داخلی و سقف های کاذب نیز استفاده کرد.

تایل های گچی در واقع یکی از محبوبیت ترین متریال های ساخت و ساز بوده و بسیار از طراحان داخلی به آن علاقه زیادی دارند. این تایل ها در واقع بسیار پرکاربرد بوده قادر است، فضاهایی که قابلیت استفاده خود را از دست داده اند دوباره کارایی لازم را ایجاد کنند.

این تایل های گچی انواع مختلفی دارند که هر کدام کارایی خود را دارند. این تایل ها را می توانیم در قسمتهایی که تاسیسات لوله آنها از روی سقف هستند استفاده کرد.

بزرگترین خریدار تایل گچی دیواری در ایران

خریدار تایل گچی دیواری در سطح جهان بسیار زیاد هستند. این تایل ها به دلیل داشتن نصب آسان و همین طور صرفه جویی در هزینه بهترین متریال ساختمان به حساب می آیند.

تایل های گچی درواقع دارای مزایای هستند که عبارت اند از :

  • صرفه جویی در هزینه
  • نصب بسیار آسان این تایل ها
  • داشتن عایق های رطوبت در محیط هایی که مرطوب هستند
  • داشتن عایق صدا برای جلوگیری از آلودگی های صوتی
  • داشتن فضای عایق گرما و حریق و مقاومت در برابر آتش به مدت ۳ ساعت
  • برخوردار بودن از مصالح بسیار راحت برای نصب در مقایسه با روش های سنتی
  • نظافت آسان و سریع تایل های گچی دیواری
  • داشتن حداقل ۷۵ درصد از دو ریز بازیافت شده.
  • کمترین میزان نخاله در هنگام استفاده
  • امکان تعویض راحت بدون آسیب به موارد دیگر ساختمان
  •  داشتن نوع زیاد در رنگ و طرح و ابعاد در واقع تایلهای گچی به دلیل برخورداری از این مزیتها بهترین نوع متریال ساختمانی به حساب می آیند. و خیلی از مصرف کنندگان از این نوع تایل و گچ برگها در نقاط زیادی استفاده می کنند: کاربرد این تایل ها در محیط های اداری، تجاری و مسکونی زیاد است.

لیست شرکت های صادرکننده تایل گچی در بازار 98

لیست شرکت های صادرکننده تایل گچی در بازار 98در واقع بسیاری از نمایندگان شرکت های تولید تایل گچی علاوه بر داشتن تولیدات خود در بازار کشور اقدام به صادرات تایل گچی نیز کرده اند. تایل های گچی تولید شده در ایران به قدری با کیفیت هستند که بسیاری از آنها به خارج از کشور به خصوص کشور های عربی صادر خواهند شد .

در واقع در لیست جهانی بهترین  صادرکننده تایل گچی را نمی توان مشخص کرد. زیرا همه تایل های صادراتی از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند. در واقع تایل های گچی در بسیاری از کشورها تولید و صادر می شوند و مشتری های مخصوص به خود را نیز دارند.

تایل های گچی در انواع مختلفی صادر می شوند که عبارت اند از:

  • تایل گچی آلومینیومی : این تایل های گچی دارای یک روکش آلومینیومی در پشت آنهاست که باعث عدم نفوذ رطوبت به ساختمان شده و برای محیط هایی که دارای رطوبت هستند مناسب است.
  • تایل گچی پی وی سی: این تایل ها دارای یک روکش پی وی سی هستند که بر روی آنها طرح های دلخواهی کشیده می شوند. این تایل ها برای سقف های کاذب و همینطور دیوارها استفاده شده و بدون نیاز به طراحی هستند.
  • تایل گچی ساده: این تایل ها از یک روکش گچی یک دست ساخته شده و فاقد عایق صدا و رطوبت هستند. این تایل ها قابلیت رنگ آمیزی دارند. بیشتر برای سقفهایی که تاسیسات لوله آنها از بیرون است استفاده میشوند.
  • تایل های فلزی: پشت این تایل ها روکشی از آلومینیوم و یا فلس تیره رنگ است. این تایل ها عایق رطوبتی و گرما نیز هستند.
  • تایل پوشالی: این نوع تایل ها از براده های طبیعی چوب ساخته شده اند و در پشت آنها یک پوشش پشم شیشه است که عایق صوتی می باشند.
  • تایل های طرح دار: این تایل ها از همان پی وی سی و یا آلمینیوم ساخته شده با این تفاوت که دارای عایق حریق هستند.
  • تایل ها با رنگ های ضد باکتریال: این نوع تایل ها بیشتر برای آزمایشگاه استفاده می شود، زیرا رنگ موجود در آن باعث می شود تا میکروبها در مناطق نصب رشد نکند

بازرگانی خرید و فروش بهترین مارک تایل گچی

خرید و فروش تایل گچی در سطح کشور و جهان بسیار پر رونق است و بازدهی سود زیادی دارد، تایل گچی در ابعاد و رنگ و  سایز های مختلفی در بازار به فروش می رسند.

این فروشگاه دارای شعاب زیادی در سطح بازار هستند. بهترین مارک تایل گچی در سطح بازار معلوم نیست. زیرا هر مارک خصوصیات خاص خود را دارا است. قیمت تایل های گچی بسته به نوع استفاده از مواد اولیه آن کاملا متفاوت است و هر مارک تایل گچی قیمت مختص به خود را دارد.

باید توجه داشت این فروشگاه ها دارای خرید های آنلاین نیز هستند. می توان خیلی ارزان تر از سطح بازار با وجود همان تنوع و کیفیت در بازار خریداری کرد. بیشتر تولیدکننده تایل گچی  خواستار فروش آنلاین محصولات خود هستند. زیرا هم واسطه ها را حذف کرده و‌ دیگر هزینه اضافی را نخواهد داد و هم از تولید به مصرف کالا های خود را به فروش می رساند.

این فروشگاه های آنلاین دارای خدمات پس از فروش نیز هستند. و می‌توان بعد از خرید از گارانتی های آن نیز استفاده کرد. حتی دارای مشاورانی نیز هستند که به صورت رایگان با دادن پیشنهاد های هماهنگ با نیاز شما بهترین انتخاب را برای شما رقم خواهند زد.

در واقع تایل های گچی دارای نصب بسیار آسانی نیز هستند. و اگر با روش های درستی نصب شوند امکان تعویض آن نیز بسیار راحت خواهد بود.برای نصب تایل های گچی باید به ارتفاع سقف خود توجه داشته باشید که اگر ۲۵ سانتی متر ارتفاع داشت از سیم های مفتولی و اگر بالای ۲۵ سانتی متر بود حتما از فنر های فلزی برای نصب آن استفاده شود.

نصب تایل گچی نیازمند دقت زیادی است. پس کاملا باید با استاندارد های روز آن را نصب کرد.

موارد استفاده تایل گچی مقاوم در برابر رطوبت و آتش

موارد استفاده تایل گچی مقاوم در برابر رطوبت و آتش تایل های گچی مقاوم در برابر آتش ، از یک عایق حرارتی ساخته شده است که حدودا تا ۳ ساعت در مقابل آتش دوام می آورد. پس کاملا ایمن بوده است. اگر شما نیازمند یک ایمنی خاصی در خانه و یا محیط خود هستند بهتر از این تایل ها استفاده کنید تا هنگام آتش سوزی خسارات به حداقل ممکن برسند.

بیشترین موارد استفاده پنل گچی مقاوم در برابر آتش برای مراکز مسکونی و تجاری است.

پنل های گچی مقاوم در رطوبت نیز با داشتن یک پوشش فلزی و آلومینیومی می توانند در مقابل رطوبت کاملا مقاوم بود. کاربرد بیشتر این پنل هار در محیط هایی با دمای مرطوب است. و یا سقفهایی که تاسیسات لوله آنها امکان تعریق را ایجاد می کنند

به علاوه پنل های گچی دیگری نیز هستند که در مقابل زلزله کاملا بادوام بوده این پنل ها به دلیل داشتن وزن کم بسیار خطران ناشی از زلزله را کاهش خواهند داد. این پنل ها بیشتر گچ برگ  و پوشش پشم شیشه درست شده اند.

هزینه نصب این پنل های گچی بسیار کم بوده و برعکس مصالح ساختمانی قدیمی کاملا دارای وزن کمتری هستند و هنگام استفاده وزن ساختمان شما را کاهش می دهند.

مهمترین دلایل استفاده از سیستم سقف کاذب

سیستم سقف کاذب در واقع یکی از مدرنترین نوع متریال های استفاده شده در ساختمان است. امروز با بالا رفتن قیمت مصالح و مدرن شدن طراحی های داخلی، دیگر از روش های گذشته برای دکور و همچنین فضا سازی استفاده نخواهند کرد. یکی از محبوبترین متریال های ساختمان ، سیستم سقف کاذب است که دارای کاربرد بالا و امتیازهایی می باشد .

  • اگر سقف های کاذب در ساختمانها درست اجرا شوند، میزان سوخت بسیار پایین می آید.
  • سقف های کاذب همواره از انتقال انرژی بین طبقات ساختمان جلوگیری می کنند.
  • در ساختمانهایی که دارای سقفهایی نامرتب هستند، سقف های کاذب مانند یک پوشش رویه ای زیبایی خاصی را به آن خواهد داد.
  • با استفاده از سقف های کاذب شما قادر به ایجاد فضای جدید برای تاسیسات سبک وزن خواهید بود
  • سقف های کاذب با داشتن عایق های صوتی و حرارتی، باعث بهبودی شرایط جوی خانه خواهند شد و آلودگی های صوتی در محیط اطراف شما به حداقل می رسد.
  • سقف های کاذب با داشتن، زیبایی و جلوه خاص یک دکور زیبا برای طراحی داخلی شما خواهند بود.
  • با استفاده از این سقف کاذب شما قادر به طراحی روشنایی خاصی برای سقف خود خواهید بود
  • سقف های کاذب قادر به نصب چراغ های نور پردازی در درون خود هستند و می‌توان نورپردازی زیبای خاصی را در فضا ایجاد کرد.
  • سقف های کاذب کاملا سبک وزن بوده و قادر کم وزن کردن ساختمان شما خواهد بود.
  • سقف های کاذب عایق های حرارتی هستند که هنگام آتش سوزی تا ۳ ساعت مقاومت کرده و باعث ایجاد امنیت برای ساختمان خواهد شد.
  • سقف های کاذب کاملا نصب آسانی دارند و هنگام تعویض آنها نیز هیچ گونه از مصالح ساختمان خراب نخواهد شد.
  • مصالح نصب سقف های کاذب همان گچی های پودری مخلوط شده با آب است که به آن بتن درزگیر می گویند. بتن های درزگر در مقایسه با روش های سنتی کمتر درد سر دارند.
  • نخاله های نصب سقف های کاذب تا ۷۵ درصد قابلیت بازیافت دارند.
  • سقف های کاذب باعث زیبایی سقف شما می شود و یک دکور خاصی را به فضا می بخشد.

بزرگترین تولیدکننده تایل گچی سقفی در ایران

بزرگترین تولیدکننده تایل گچی سقفی در ایران تولید کنندگان زیادی در سطح کشور هستند که پنل های گچی زیادی را در اندازه های مختلف ساخته و به بازار عرضه می کنند. اندازه این پنل های تولیدی کاملا متفاوت بوده اما بهترین نوع اندازه پنل۶۰ در ۶۰ می باشد.

وزن پنل های گچی بین ۵ تا ۹ بسته به نوع محیط مصرفی متفاوت است. ضخامت این پنل ها بین ۵ تا ۱۲ میلی میتر است. که اگر  مکانی نیازمند استحکام بیشتری باشد ضخامت آن نیز بیشتر خواهد بود.

تایل گچی در بیشترین مصرف را در سقف های کاذب دارد. و آن هم در سقف های کاذب شبکه ای است. این دلیلها همیشه برای سقف های کاذب زیبایی را به همراه داشته اند.

‌تولید کنندگان دلیل های گچی معمولا با توجه به نیاز های جامعه طرح های مدرنی را برای تولید پنل گچی طراحی می کنند. این تولیدکنندگان دارای کارخانه هایی با متخصص زیادی هستند که با توجه به استاندارد های روز دنیا اقدام به تولید پنل گچی می کنند.

پنل گچی تولید شده در داخل ایران دارای کیفیت بالایی است که با مدل های خارجی آن هیچ تفاوتی نداشته و در همان اندازه و کیفیت و طرح و رنگ تولید می شوند و به بازار کشور عرضه می شوند. به علاوه آن قدر کیفیت این محصولات بالا بوده که به کشور های عربی نیز صادر خواهند شد.

برای تولید این پنل های گچی باید توجه داشته باشید که از چه کیفیت مواد اولیه استفاده می شود. البته قیمت این پنل های گچی تا حدود زیادی به قیمت ارز در سطح جهان بستگی دارد زیرا ، بعضی از تجهیزات و مواد اولیه محصولات وارداتی هستند. و بالا بودن قیمت ارز، قیمت آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

سود ناشی از پنل های گچی بسیار زیاد است. البته تاجران و تولید کنندگان هیچ اشاره ای به آن نمی کنند، اما با ‌توجه به بازار تقاضا و همچنین قیمت های آن می توان گفت که پرسود خواهد بود.

کیفیت پنل های صادراتی هیچ ربطی به قیمت آن ندارد. می توان گفت که پنل هایی در سطح بازار وجود دارند که علاوه بر داشتن قیمت مقرون و به صرفه کاملا دارای کیفیت مناسب هستند. پس هنگام خرید آن بیشتر به کیفیت پنل ها توجه کنید تا قیمت آن.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید