این روزها زیبا سازی دکوراسیون داخلی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و یکی از تزئینات داخلی بسیار شیک و کاربردی مورد استفاده در نمای داخلی بنا،تایل گچی می باشد که دارای طرح های متنوع و بسیار جذابی می باشد. در کارخانه های تولید کننده در انواع طرح های جدید طراحی و تولید می شود. تایل های گچی با توجه به دوام و استحکام بالا و زیبایی ظاهری، بازار فروش بسیار پررونقی دارند. فروش عمده تایل گچی صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب در همین سایت صورت می گیرد.

بازار فروش عمده تایل گچی صادراتی در یزد

کارخانه تولیدی تایل گچی سفید با کیفیت

کارخانه تولیدی تایل گچی سفید با کیفیتکارخانه تولید کننده تایل گچی با استفاده از متریال درجه یک و به وسیله پیشرفته ترین تکنولوژی انواع این محصول را با بهترین کیفیت تولید و ارائه می نماید. امروزه برندهای متعددی در زمینه تولید انواع تایل در حال فعالیت می باشند که سعی می کنند تا با به کارگیری از مجهزترین دستگاه ها آن را تهیه کنند و انواع طرح های جدید و متنوع تایل را با بهترین کیفیت تولید نمایند تا رضایت خریدار را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند.

اهداف شرکت های تولید کننده تایل گچی چیست؟ کسب رضایتمندی مشتری،ارائه محصولی مرغوب و باکیفیت متناسب با نیاز مشتری،کاهش هزینه های تولید،ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و … می باشد. جنس تایل گچی متنوع می باشد و یکی از نمونه های پرکاربرد آن تایل گچی ساده است که دارای سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست می باشد و در دو نوع روکش دار و رنگ شده تولید و عرضه می گردد. این نوع سقف های کاذب علاوه بر نصب راحت به آسانی نیز تمیز و نظافت می شوند.

فروش تایل گچی سقف کاذب همراه با نصب به قیمت مناسب

این روزها بازار خرید و فروش تایل گچی سقفی به دلیل زیبایی ظاهری و کیفیت بالا بسیار داغ می باشد و دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور هستند. قیمت تایل گچی به پارامترهای متعددی بستگی دارد و مواردی مانند: برند
تولید کننده آن،نحوه عرضه این محصول،نوسانات اقتصادی موجود در کشور،میزان
تقاضا برای خرید تایل گچی،مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن،مدل و طرح و
… بر قیمت ابن محصول تأثیرگذار می باشند.

یکی از انواع پرفروش تایل گچی مدل آکوستیک می باشد که در مکان های اداری و تجاری کاربرد زیادی دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول استفاده از پشم شیشه در آن می باشد که باعث شده تا ضخامت آن افزایش یافته و روکش پی وی سی به کار رفته در آن باعث مقاومت تایل در برابر شکستگی و ضربه می شود. این محصول دارای سوراخ هایی در سطح خود می باشد و هر نوع صدایی را جذب نموده و از بیرون رفتن صدا جلوگیری می کند.

پخش و عرضه تایل گچی بسته بندی شده

پخش و عرضه تایل گچی بسته بندی شدهیکی از مراکز پخش و عرضه تایل گچی بسته بندی شده همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید. شایان ذکر است خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از قیمت جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود بسیار خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

تنوع در طرح و مدل،کیفیت مرغوب،ارائه برند معتبر،صرفه جویی در زمان و هزینه ایاب و ذهاب،خدمات دهی مطلوب و به صورت شبانه روزی، امکان مشورت گرفتن قبل از اقدام به خرید، ارسال کالا در اولین فرصت به محل مورد نظر مشتری،تسریع و سهولت در خرید و … از مزیت های خرید از این سایت می باشد.

تایل گچی دارای نمونه های مختلفی است که عبارتند از :تایل گچی ساده،تایل گچی فلزی،تایل گچی آلومنیومی،تایل گچی پوشالی و تایل گچی آکوستیک که هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های متفاوت و قیمت مختلفی می باشند. به طور مثال تایل گچی فلزی دارای ضخامت بیشتری بوده که باعث شده تا استحکام آن بیشتر شود و تایل های گچی آکوستیک به رنگ سفید بوده و از ورود و خروج صدا جلوگیری نموده و در سالن های همایش و کنفرانس و … کاربرد زیادی دارد.

با توجه به محاسن بسیار زیادی که انواع تایل های گچی دارند، تقاضا برای عرضه و فروش آنها رو به گسترش می باشد و به همین منظور امروزه شاهد راه اندازی کارخانه های تولیدی تایل گچی در زمینه تولید انواع تایل گچی هستیم که با تولید مدل های مختلف این محصول توانسته اند نیاز مشتری با هر سلیقه ای را تأمین نموده و با وجود ارائه طرح های گوناگون مشتری می تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب نماید.

خریدار عمده تایل کچی صادراتی در نمایندگی ها

خریدار عمده تایل گچی صادراتی عمدتاً شرکت های بازرگانی می باشند که انواع این محصول را با بهترین و معتبرترین برند و با ضمانت کیفیت به کشورهای مختلف صادر می کنند. خرید تایل کچی صادراتی (گچی) توسط تاجران به صورت عمده صورت می گیرد. به علت کاربرد فراوان همچنین دوام و ظاهر جذاب و زیبای تایل های گچی بسیاری از کشورهای اطراف متقاضی این محصول با کیفیت می باشند و به همین منظور تاجران ایرانی انواع تایل گچی را در جدیدترین طرحها و مدل های شیک به کشورهایی از جمله کویت،عراق،امارات،روسیه،ارمنستان،گرجستان و … صادر می کنند که در کشورهای مقصد نیز مورد استقبال مشتریان زیادی قرار می گیرد و فروش بسیار بالایی دارد.

صادرات تایل گچی دارای مزیت های فراوانی برای کشور می باشد که عبارتند از: باعث ارزآوری بسیار مناسب برای کشور می شود،باعث تبادلات اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه می شود،سود بالایی برای بازرگانان ایرانی به همراه دارد،باعث شناخته شدن برندهای معتبر ایرانی در بازارهای بین المللی می شود،موجب ایجاد مشاغل جدید می شود و به کاهش نرخ بیکاری کمک می کند.

یکی از مدل های جدید تایل گچی،مدل سوراخ منظم دایره ای می باشد که به سبب داشتن فویل آلومنیومی در پشت خود با سوراخ های منظمی که روی آن دارد، زیبایی منحصر به فردی پیدا کرده است. این تایل ها در رنگ های سفید و طلایی و آیینه ای می باشند و از خصوصیات آنها می توان به مقاومت بالای آنها در مقابل پوسیدگی و مواد شیمیایی و نفوذ حشرات موذی اشاره نمود همچنین گذشت زمان تغییری در ساختار و کیفیت آنها ایجاد نمی کند و همین امر سبب شده تا بسیاری از معماران و طراحان داخلی از این سقفها در بیشتر ساختمانها استفاده نمایند و با توجه به مزیت های فراوان،قیمت مطلوب و مناسبی دارند. 

زیر سازی مناسب برای نصب تایل گچی

زیر سازی مناسب برای نصب تایل گچی  برای زیرسازی و نصب تایل گچی باید محاسبات دقیقی از میزان مصالح و مواد اولیه ای که برای پروژه لازم است، انجام شود و با اندازه گیری فضای مورد نظر از لحاظ ارتفاع و حجم کار و زیر سازی لازم برای محل  بتوان تایل را در سریعترین زمان ممکن نصب نمود. تایل های گچی از نظر لبه نیز تقسیم بندی می شوند که عبارتند از: تایل گچی لبه صاف،تایل گچبی لبه پخ دار،تایل گچی لبه نیم گرد صاف و تایل گچی لبه نیم گرد پخ دار که یکی از کاربردیترین انواع آن، لبه صاف می باشد و کارکردن با این نوع تایل بسیار آسان است و در سرعت انحام کار نیز تأثیر گذار است.

پنل های گچی با خصوصیان و ویژگی های متفاوتی تولید می شوند که هر یک از آنها دارای ویژگی منحصر به فردی بوده و تایل گچی به راحتی در سقف های مختلف قابلیت نصب را دارد و به سبب وزن کمی که دارد هیچ فشاری به سقف وارد نمی کند. وزن تایل های گچی استفاده شده به شبکه آن وارد می شود و از طریق آن به سقف اصلی متصل می شود و به علت قابلیت نورپردازی یکی از پرطرفدارترین سقف های کاذب به شمار می آیند. طراحان دکوراسیون با استفاده از بهترین متریال نورپردازی را انجام می دهند.

یکی  دیگر از انواع این محصول تایل گچی روکش دار است که در برابر نم و رطوبت مقاومت بالایی داشته و در مکان های مرطوبت کاربرد زیادی دارد همچنین این محصول در برابر حرارت دارای مقاومت بالایی است و به عنوان یک عایق حرارتی عمل می کند و به دلیل وزن کم و مستحکم بودن ایمنی بالایی در برابر زلزله دارد. توسط ابزارهای تخصصی به خوبی در سقف اصلی قرار می گیرد و به راحتی می تواند وزن سقف را تحمل نمایند. استفاده از نور پردازی زیبایی آن را دو چندان می کند. تایل های گچی در بسیاری از اماکن نظیر بیمارستانها،سالن های تئاتر و سخنرانی،منازل مسکونی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

تایل گچی در جنس ها و شکل های مختلف

تایل گچی یکی از زیباترین انواع تایل می باشد که در ساخت آنها از مواد گچی استفاده می شود و بسیار شبیه به سقف واقعی است و در مقایسه با تایل های دیگر کاربرد بیشتری دارد. این تایل ها در انواع مدل های متنوع نظیر تایل گچی حصیری،تایل گچی ساده،تایل گچی سوراخ دار منظم،تایل گچی سوراخ دار نامنظم اشاره نمود.

این محصول دارای روکش های پی وی سی می باشد که استفاده از این نوع روکش باعث شده تا مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته باشد . معمولا در مکانهایی که دارای رطوبت بالایی است از تایل های گچی کناف ساده استفاده می کنند زیرا از نفوذ رطوبت پیشگیری نموده و دارای خاصیت آنتی باکتریالی بوده و محیط بهداشتی و امنی را برای ساکنان ساختمان فراهم می کنند.

تایل گچی یکی از کاربردی ترین انواع تایل های تولید شده در کشور می باشد و برای پوشش دهی سقف و دیوار مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به فضا می بخشد در مقابل آب و رطوبت نیز بسیار مقاوم است،زیرا دارای لایه ای از جنس آلومنیوم و یا پی وی سی می باشند.

تایل گچی سفید در ابعاد شصت در شصت یکی از پرمصرفترین انواع این محصول می باشد که در بسیاری از منازل مسکونی و مراکر اداری و تجاری کاربرد دارد . یکی از انواع این تایل ها نوع آکوستیک می باشد که سوراخ های ریزی بر روی سطح آنها تعبیه می شود که در جذب صدا بسیار مؤثر می باشند.

تایل های گچی از نظر ظاهری و نحوه نصب به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از : سازه های پنهان که دارای قابلیت نصب از طرف پایین دارند و سازه های نمایان که نصب آنها از بالا به پایین انجام می گردد. این تایلها در نمونه های سقفی و دیواری تولید می شوند .

 مزیت های استفاده از تایل گچی عبارت است از: دسترسی آسان به فضای تأسیساتی،حمل و نقل آسان،سبک و کم وزن بودن،نصب آسان و سریع، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، ضد آب و رطوبت بودن،داشتن مدل های متنوع و زیبا،مقاوم بودن در برابر حرارت و حریق، مقاومت در برابر پوسیدگی و مواد شیمیایی،مقاومت در برابر انواع حشرات،خاصیت ضد میکروبی داشتن و … این تایل ها قابلیت اتصالات مختلف از جمله انواع چراغ،لوستر،پرده و انواع نمای سقفی را دارند که به دلیل مزیت های فراوان مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند و یکی از پرفروشترین مصالح ساختمانی در کشور می باشند،زیرا کاربرد وسیعی در بسیاری از مراکز مسکونی،اداری،بیمارستانها،باشگاه ها و سالن های کنفرانس و … دارند . 

وزن هر متر مربع تایل گچی در طرح های مختلف

وزن هر متر مربع تایل گچی در طرح های مختلف تعیین وزن تایل گچی بر اساس نوع پوشش کاری و بر مبنای صفحه روکش دار محاسبه می گردد . این تایل ها در نمونه های مختلف دارای وزن های متفاوتی می باشند و به طور کلی یکی از ویژگی های این محصول سبک بودن آن می باشد و وزن آن باید متناسب با محیط مورد استفاده باشد . 

این محصول نصب بسیار راحتی دارد و در مقایسه با سقف های کاذب دیگر قیمت مناسبتری دارد . امروزه تایل های گچی با کمک جدیدترین تکنولوژی در جهان تولید می شوند و استفاده از آنها دارای فواید زیادی می باشد و نصب آنها در مکانهایی که به تهویه مناسب نیاز دارند،گزینه بسیار خوبی است همچنین قطعات آن به راحتی قابلیت تعویض را دارند همچنین قابلیت ایجاد نور مخفی در آنها امکانپذیر می باشد و می توان نور مخفی را با زیبایی هر چه تمام در آن نصب نمود.

این روزها کارخانه های متعددی در شهرهای مختلف کشور،این محصول را با طرح های متنوع و زیبا تولید می کنند و یکی از محصولات تولید شده تایل گچی روکش دار می باشد که در برابر انواع آسیب ها بسیار مقاوم می باشد و به راحتی صدمه نمی بیند و به علت دارا بودن روکش های فلزی محکم استقامت بالایی در برابر سرما،گرما و رطوبت و … دارند و در انواع ساده و طرح دار  تولید می شوند که توانسته اند توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید