قیمت روز کناف سقف آشپزخانه در ایران در شهرهای بزرگ متفاوت است.  این سازه در موارد مهمی کاربرد دارد که شامل: قسمت زیر ساختمان را می پوشاند، دارای عایقی است که از ورود صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کند، حرارات موجود در هر طبقه را حفظ می کند ، برای فضای داخلی ساختمان سقفی کوتاه تر از سقف اصلی ایجاد می کند و …. که تمام این عوامل در قیمت به روز این تایلها تاثیر گذار است. امروزه این محصول مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است و اکثر آنها اقدام به خرید آن می کنند که این امر بسیار حائز اهمیت در چرخه تولیدات این سازه است. همچنین باعث باعث می شود تولیدات آن افزایش یابد و کارخانجات زیادی اقدام به فعالیت در این زمینه کنند.

برای استعلام قیمت تایل سقفی pvc کلیک کنید.

ارزانترین قیمت روز تایل سقفی pvc در ایران

قیمت بازاری تایل سقفی

قیمت بازاری تایل سقفی سقف کاذب یا تایل سقفی به طور مخصوصی از مواد پلاستیک فشرده به نام پلی وینل کلراید تهیه می شود. که تولید کردن این سازه تا حد زیادی توانسته کمک شایان ذکری در صنعت ساختمان سازی از نظر هزینه ها و سرعت زمان ساخت صرفه جویی به عمل آورد.

این عوامل در قیمت تایل سقفی موثر است. این محصول در مدلها مختلفی از جمله ساده و طرحدار تولید می گردند که مدل های طرح دار آن عبارت اند از:

  • سقف کاذب به طرح ستاره ای
  • سقف کاذب به طرح بامبو
  • سقف کاذب لیزری
  • مدل دیجیتال
  • شطرنجی

و مدل های دیگر خاک گچ طوس تولید گردیده است که از انواع پر کاربرد آن نوع ساده آن به شمار می روند و اینکه در دو نوع رنگ شده و روکش دار در بازار وجود دارند. این طرحها دارای دو مدل سبک و سنگین می باشند که این حالتها بستگی به مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است، دارد. این تایل ها بسیار کاربرد دارند و علاوه بر اینکه طرح های فراوانی دارند که از جنس های متفاوت تولید و عرضه می گردند. برای این سقفها معمولا اندازا ۶۰ در ۶۰ به کاربرده می شود.

این محصول نقش بسیار مهمی در ایجاد زیبایی ظاهری سقفها دارند و استفاده آن معمولا در ساختمانهایی که لوله های تاسیسات از زیر سقف عبور کرده و نمای زشت و نامطلوبی ایجاد کرده مناسب است. از موارد دیگری که در کارایی فراوان این محصول مهم است اینکه بنا های ساختمانی به عایق صوتی و حرارتی مجهز می شوند.

سقف های کاذب به طور گسترده در فضاهایی همچون:

  1. سرویس های بهداشتی
  2. مغازه ها
  3. ساختمان های اداری
  4. ساختمان های مسکونی
  5. ساختمان های تجاری
  6. سالن های کنفرانس
  7. آشپزخانه ها

قابل استفاده است. و یکی از مهمترین کاربرد آن تمیز کردن یا نظافت راحت و آسان آنها است.

فروش ویژه تایل سقفی طرح دار

تزیین دکوراسین داخل ساختمان با معماری خاص و حیرت انگیز به خودی خود فضای شگفت انگیزی از دکوراسیون را به محیط می بخشد. یکی از  تزیینان لازم در دکوراسیون داخلی استفاده کردن از این سازه است. این محصول با بهره بردن از طرحها و نقش های گسترده و زیبا دست بسیاری از افراد را برای یک انتخاب مطمعن و با کیفیت باز کرده است.

افراد و متقاضیان این نوع سقفها می توانند با سلیقه مناسب خود طرح مورد نظرشان را انتخاب کنند و در محیط مد نظرشان نصب و قرار دهند. این امر باعث شده تا زمینه تجارت انواع تایل فعال گردد و نیاز متقاضیان خود را بر طرف نماید.

فروش تایل طرح دار این زمینه را فراهم کرده است تا بسیاری از مشکلات ساختمانی بر طرف و محدود گردد چرا که مزایای زیادی دارد که از مزیت های آن می توان به مواردی همچون:

  • این سازه سریع و آسان نصب می شوند و افراد می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه خرابی و آسیب دیدگی آن را برای نصب اجرا کنند.
  • ضد آب بودن یکی از نکات مهم این تایل ها است و همچنین در برابر رطوبت بسیار مقاومت دارند.
  • طرحها و مدلها و رنگ های مختلفی در تولید این محصول مشاهده می شود که افراد در هنگام خرید آن قدرت انتخاب بیشتری دارند.
  • ابعاد این سازه حدودا ۶۰ در ۶۰ است که این عامل باعث می گردد تا به راحتی تنظیم و قابل اجرا گردد.
  • تایل های سقفی این امکان را فراهم می سازد تا دسترسی به تاسیسات برق و سایر ملزومات پشت سقف آسان گردد.
  • در موارد بالا که ضد آب بودن این سازه مطرح شد توجه بسیاری از افراد به دلیل قابل شستشو بودن آن جلب گردیده و به هنگام گردگیری بتوان آن را با مواد شوینده مختلف تمیز کرد.
  • این محصول مجهز به عایق صوتی و حرارتی است.
  • موادی که در تولید این تایل ها به کار رفته است به گونه ای عمل می کند که غیر قابل اشتعال و آتش سوزی می گردد.
  • طراح دار بودن این محصول این زمینه را ایجاد می کند تا در مرحله تولید تصاویر دلخواه افراد بر روی آن قابل چاپ کردن باشد.

اشاره نمود که همه این موارد دست به دست هم داده تا فروش چشمگیری در این عرصه اتفاق بیوفتد.

خرید تایل pvc با کیفیت

خرید تایل pvc با کیفیتتایل های pvc در موارد زیادی استفاده می شوند که به دلیل ماندگاری و طول عمر بالایی که دارند از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند و افراد سال های سال می توانند از آن استفاده کنند.

همجنین این سازه این امکان را فراهم می کند که در صورت نیاز نداشتن می توان آن را جا به جا کرد به خصوص این اتفاق برای افرادی که مستأجر نشین است بسیار اهمیت دارد و آنها می توانند تایل را جدا نموده و در مکان جدید نصب کنند و هیچگونه محدودیتی در این امر وجود ندارد.

این محصول در برابر ضربه و سایر اقلام مقاومت زیادی دارد و  این سازه با محیط زیست همگام است. زیرا در دوره ای که بحران زیست محیطی فراگیر شده بود تایل pvc انقلابی در طراحی دکوراسیون محسوب می گردید و از تخریب شدن محیط زیست ممانعت به عمل می آورد.

این سازه خصوصیاتی را داراست که می توان به مواردی از قبیل:

  • قابل خم شدن است.
  • در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاومت دارد.
  • امکان نور پردازی در آن وجود دارد.
  • به مصالح ساختمانی در موقع نصب کردن احتیاج نیست.
  • این نوع از تایل ضد حشره و سایر جوندگان موزی هستند زیرا به دلیل ساختاری که دارند در برابر حشرات مقاوم هستند و با استفاده کردن از این محصول آرامش میهمان منازل بسیاری از افراد در جامعه است.

همه این جوانب باعث گردیده که خرید تایل pvc مورد توجه بسیاری از مردم قرار بگیرد و با تهیه یک جنس با کیفیت و استاندارد در رده انتخابی مصالح ساختمانی آنها قرار بگیرد. خرید این سازه از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های مخصوص شراکت تولید کننده انجام می گیرد که این نمایندگیها در اکثر شهرها وجود دارند و علاوه بر خرید حضوری خرید کردن از سایت های اینترنتی و به روش مستقیم هم یک روش خرید است.

در این مراکز محصولات به صورت خرده و عمده ارائه می گردد. افراد در شهر های مختلف با آگاهی و تخصص در این زمینه محصول خود را تهیه کنند. اگر خرید عمده در مرحله تهیه محصول قرار داشته باشد به طور صد در صد لنج قیمت آن بسیار مناسب تر و ارزانتر از خرید خورده خواهد بود.

تجارت جهانی انواع تایل سقفی

تجارت جهانی انواع تایل سقفی با این هدف انجام می شود که  این راه تا حد ممکنی هموار، قابل پیش بینی و آزاد است. همچنین در زمینه تجارت جهانی دست یابی به اهداف بالاتر فراهم می شود به عنوان مثال سطح زندگی ارتقا می یابد. شغل های زیادی در عرصه تولید این محصول ایجاد می گردد. سطح تولید در کشورهای تولید کننده توسعه می یابد.

همچنین در عرصه تولید این سازه دستیابی به یک توسعه پایدار فراهم می شود و به بهره وری از منابع، حفظ محیط زیست و افزایش دادن سهم کشوری که تولید کننده دارد در این زمینه افزایش می یابد.

در زندگی امروزی استفاده از مصالح گوناگون برای ساختن بناهای مسکونی و غیر مسکونی تغییر چشمگیری در این زمینه به وجود آورده است که استفاده کردن تایل های سقفی یکی از نمونه های بارز در این عرصه است.

انواع مختلف این سازه عبارت اند از:

  1. تایل سقفی ساده و تایل pvc که در دو نوع ساده و طرحدار در بازار موجود دارند و نوع ساده آن نیز در دو طرح رنگ شده و روکش دار تولید می شوند. که نوع روکش دار آن معمولا از روکش های آلمینیومی و pvc است.
  2. تایل آلمینیومی و آرمسترانگ سقف کاذب که مدل های ساده و بدون هر گونه سوراخی هستند که به دلیل داشتن روکش آلمینیومی مانع از خراب شدن سقف شده و ماندگاری سقف را افزایش می دهد. این نوع از محصولات در بین تایل های آلمینیومی تمام پانچ، وسط پانچ، سفارشی و ساده از مهمترین سقف کاذب به حساب می آیند و تایل آرمسترانگ نوع دیگر از این سازه است به دلیل یکپارچه بودن آن قابل استفاده در طراحی پروژه ها اداری و خانگی می باشد.
  3. تایل گچی که خود از انواعی مختلفی مانند حصیری، ساده، سوراخ دار منظم و سوراخ دار نا منظم، ۵ مربعی، تخم مرغی می باشد.
  4. تایل آکوستیک و سقف کاذب upvc که به دلیل دارا بودن آن به عایق صوتی بیشتر در سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر ها اجرا می گردد.
  5. تایل طرح سفال

که همه این موارد توسط کارخانجات تولید می شوند و نیاز بسیاری از افراد در جامعه از این سازه بر طرف می گردد.

ترکیب تایل معرق و سقف کاذب طلقی

ترکیب تایل معرق و سقف کاذب طلقیترکیب تایل معرق شده و سقف کاذب طلقی در ایجاد یک سازه جذاب نقش بسزایی دارد که اکثر اوقات از آن در سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شود و نیز مورد توجه بسیاری از مصرف کننده ها قرار گرفته است و محبوبیت خاصی در نظر افراد دارد.

این سازه بیشتر در محیط های عمومی و اداری به کاربرده می شود که بعد از گذشت زمان و دیده شدن آن با نما و جذابیت خاص مورد توجه مردم قرار گرفت که به عنوان یک سازه مدرن و سنتی شناخته شده است. این محصول در بنا های ساختمان در اتاق نشیمن و سالن های پذیرایی، آشپز خانه ها، راه پله هم مورد استفاده قرار می گیرد.

تایل سقفی دکوراتیو چیست ؟

تایل های سقفی معمولا شاخه ای از معماری و دکور داخلی است. تایل سقفی دکوراتیو که به وسیله آویزها محکم و اصل از سقف اولیه اصلی مکان برای پوشش دهی زیر سقف به کار می رود را تایل دکوراتیو می نامند.

نوعی دیگر از این سازه وجود دارد که در اماکنی که عرض آن کمتر از ۴ متر است و همچنین آویز گیری از سقف غیر ممکن است اجرا می گردد. در موقع نصب این محصول به جای اینکه از آویز ها نگه دارنده استفاده شود بر روی پایه دیوار ها می باشند.

این تایل هم برای پنهان کردن تأسیسات مانند لوله کشی، سیم کشی، کانال های تهویه به کار رفته در ساختمان و برای مجهز کردن ساختمان از طریق عایق های صوتی و حرارتی به کار برده می شود. این سازه از انواع مختلفی همچون:

  • فلزی
  • گچی
  • pvc
  • چوبی

ساخته می شود. همچنین در ساختمان های بتنی، آهنی و چوبی قابل از این نوع تایل استفاده می گردد و از لحاظ زیبایی و متنوع بودن سقف بسیار حائز اهمیت است. تایل دکوراتیو یک سیستم انعطاف پذیر را داراست و به آسانی به حرکت انقباض و انبساط ساختمان سازگار می شود.

البته باید این را هم عنوان کرد که به دلیل انعطاف پذیری این سازه در اجرای انواع دکور روی سقف مورد توجه قرار دارد که:

  • اجرا نمودن انواع نور مخفی
  • دور لوستری و اشکال متنوع دیگر
  • قابلیت رنگ پذیری

با هر سلیقه و انتخابی سازگار است.

تفاوت تایل سقفی دکوراتیو M116 و معرق شده cnc

تفاوت تایل سقفی دکوراتیو M116 و معرق شده cnc تایل سقفی دکوراتیو m116 ویژگی های به خصوصی دارد به عنوان مثال می توان گفت که نقشه این سازه را می توان به طور دلخواه و با نور پردازی متنوع نصب کرد. تنوعات بالا در طرح های این محصول با ترکیب از انواع مدل های روز دنیا باعث شده که این سازه با هر نوع دکوراسیونی هم خونی داشته باشد. زیرا طرح های آن شامل نقوش سنتی و و مدرن هستند.

یکی از خصوصیات خوبی که این  تایلها بعد از طرح های شیک دارد این است که توانایی نورپردازی دارد و هر گونه چراغی در قسمت پشتی سقف تعبیه می گردد و زیبایی خاصی را به این سازه می افزاید.

معمولا برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که تفاوتی در سقف های دکوراتیو m116 و معرق شده cnc وجود دارد و اینکه این تایل ها در کجا به کار می روند؟ باید این گونه عنوان کرد که این سازه ها هر دو یکی هستند و در ساختمان های تازه ساخت یا قدیمی کاربرد های فراوانی دارند. که به جهت پوشیده تاسیساتی مانند: لوله کشی، سیم کشی و همچنین کانال های تهویه مطبوع استفاده می شود.

از مشخصات تایل معرق و دکوراتیو این است ضخامت آنها ۸-۱۶میلیمتر است. رنگ اصلی این سازه به طور عمده سفید می باشد و جنس آن نیز pvc است. اندازه این محصول معمولا ۶۰ در ۶۰ سانتی متر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید